Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Rozborzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.sprozborz.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale.
- Materiały audio lub wideo nie posiadają alternatywy np. w postaci napisów rozszerzonych do nagrania.
- Treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo.
- Na stronie występują linki bez prawidłowo określonego kontekstu.
- Na stronie wykryto wiele takich samych linków z różnym kontekstem.
Nadmierne koszty:
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Treści nieobjęte przepisami:
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marta Całka — mejlowo sekretariat@sprozborz.pl lub telefonicznie +48 16 648 63 93.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Marta Całka pod adresem sekretariat@sprozborz.pl lub w siedzibie jednostki: Rozbórz 568
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
Budynek nie jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostosowanie wejść do budynków:
Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od podwórka szkolnego, prowadzą do niego schody. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Od strony sali gimnastycznej jest drugie wejście dostępne dla uczniów i pracowników szkoły w określonych godzinach.
Dostosowanie korytarzy:
W budynku na każdym poziomie (piętro i parter) znajduje się korytarz. Budynek nie posiada windy. Korytarze są szerokie na każdym piętrze, są na jednym poziomie.
Dostosowanie schodów:
Między poziomami znajdują się schody. Nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych.
Dostosowanie wind:
Budynek nie posiada windy.
Dostępność pochylni:
Przy wejściu do budynku od sali gimnastycznej znajduje się wjazd dla osób niepełnosprawnych.
Dostępność platform:
W budynku nie ma platform.
Dostępność tyflomap:
W budynku nie ma tyflomap.
Dostosowanie parkingów:
Na terenie szkoły znajduje się parking dla samochodów osobowych.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Wsparcie pracownika sekretariatu przy komunikacji.
Dostępność tłumacza języka migowego:
Tłumacz migowy nie jest dostępny.
Dostępność informacji głosowych:
W budynku nie ma możliwości skorzystania z informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych:
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.